2777
2789
عنوان

دندان درد عجیب

1671 بازدید | 14 پست

خانما یماه ی احساس درد تو دندونای ی سمت فک بالام حس میکنم که ی درد که پخش میشه تو همون سمت صورتم عکسم گرفتم میگن دندون سالم ولی من همچنان درد دارم کسی مثل من بوده که دندوناش سالم باش اما درد کنه هیچ دکتری نمیفهمه مشکل چیه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بازم پرسیکا رو امتحان کن شاید خوب شد

من روزه می گیرم اما اگه نمی گرفتم هم بیرون چیزی نمیخوردم این فرق مذهبی و غیر مذهبی نیست این فرق باشعور و بی شعوره. من روزه می گیرم و مطمئنم وقتی گرسنه ام سلول های سرطانی بدنم دارن تجزیه میشن. من روزه می گیرم و اتفاقا دم دمای افطار هوس دوچرخه سواری میکنم ، شاید اگه کسی منو ببینه فکر کنه روزه نیستم ولی من روزه ام!خودم اگه بی حجاب ببینم اصلا فکر نمیکنم روزه نیست همینطور که بی حجاب های ترکیه و مصر اناشید مذهبی میخونن و من وقتی میبینمشون حس میکنم ایمانشون خیلی هم از من بیشتره. من روزه می گیرم و وقتی دخترهای سیگار به دست رو تو ماشین پسرای غریبه تو کوچه پس کوچه های پرت میبینم معلومه از تفاوتی که دارم خوشحال میشم اما خوشحالی از اخلاق و تربیت و سبک زندگی متفاوت خوشحالی بی سر و صداست مثل شادی کاذب جلب توجه نمیکنه ، درونیه ، تو قلبت ، نیازی به گفتن هم نداره ولی از بس میبینی اونها ادای شادی درمیارن و نقش بازی میکنن تا بقیه هم مثل خودشون بشن میگی بگم. فعلا خدافففففظ🌸🩷😂 امضای قبلیم یک عدد چپی . مخالف گوشی برای بچه ها . موافق طب گیاهی و معتقدم خدا شفا رو تو گیاهان گذاشته ، مامانم بیست ساله که متفورمین و جدیدا هم دیابزید میخوره اما قندش با اون همه قرص در روز نرمال نشده ، یه شب که چای ترش خورد فردا ناشتا قند خونش 108 بود🫡 خیانت دیدی حتما آهنگ kandiramazsin beni رو گوش کن ، و سریال گذر از رنجها اونجا که خانم مهندس به مهندس میگه شرط طلاقم بچه هامه اگه ندی کاری میکنم که تو و اون زن یک روز خوش نبینید ، میتونی قوی باشی🌼 ببخشید امضام از همه رنگه😵هر دردی که میکشی برای اینه که بدونی این 🌎 یه گمشده داره

برای منم پیش اومده.دکتر فک و دهان رفتم.دندانپزشکی رفتم.متخصص بیماریهای دهان رفتم.عکس از فک و دندونا گرفتم.خلاصه هر چی که فکرشو بکنید.تا اینکه گفتن به خاطر استرس و اضطرابه.

برای منم پیش اومده.دکتر فک و دهان رفتم.دندانپزشکی رفتم.متخصص بیماریهای دهان رفتم.عکس از فک و دندونا ...

چطور خوب شد؟ برا شما هم ی دندون خاص فک میکردین درد بیشتری داره یا نه اصن نمیفهمبدین منشاش چیه

اگه باش درمانش چیه من ک ی دنیا امتی بیوتیک خوردم باید اگه ار اونا بود خشک میشد

نمی دونم ولی شنیده بودم که گاهی درد سینوس به دندان می زنه

چه می دونم فدای سرم که خراب کردم منم بار اولمه که دارم زندگی می کنم
چطور خوب شد؟ برا شما هم ی دندون خاص فک میکردین درد بیشتری داره یا نه اصن نمیفهمبدین منشاش چیه

من حس میکردم یه سمت از دندونام همگی درد میکنه .یکی دوتاش انگاری دست میزدم درد میکرد .ولی خب میدونستم که عجیبه این همه دندون با هم درد بگیره.بهم گفتن باید اضطراب رو از خودت دور کنی با ورزش،فیلم دیدن و کتاب خوندن.واقعا تاثیر داره.ولی من زیر بینیم یه قسمت درد خیلی شدیدی حس میکردم یکی از دکترا گفت تو عکس چیزی نمی بینم ولی شاید یه ابسه ای چیزی پنهان باشه.مترونیدازول هم بهم داده بود.

من حس میکردم یه سمت از دندونام همگی درد میکنه .یکی دوتاش انگاری دست میزدم درد میکرد .ولی خب میدونستم ...

منم حس میکنم همش از ی دندونم اما اصن اون عکس گرفتم مشکل نداشت اما درد دارن با فشارم دردس بیشتر میش منم مترونیدازول شروع کردم ببینم بهتر میش

منم حس میکنم همش از ی دندونم اما اصن اون عکس گرفتم مشکل نداشت اما درد دارن با فشارم دردس بیشتر میش م ...

ان شالله بهتر میشه .واس من ده روزی طول کشید تا بهتر بشه بعد مصرف مترونیدازول .من حتی سرمو خم میکردم درد داشتم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز