2789
کرم whitening برای بلیتا کلا محصولات بلیتا خوبه... دورچشم.. سفید کننده و شبه بوتاکس و ...

قیمش چنده ?


دوستان گلم خوشحال میشم از کارهای من دیدن کنید.آدرس پیجم baftanihaye.rangarang⚘⚘🌼🌼

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام عزیزم شما احتیاج به کرم آلووراژلی فوراور دارید قیمتش 73.000 تومنه و محتوی 118 میلی لیتره 

برند فوراور نیازی به تبلیغ نداره با یه تحقیق کوچولو به حرفم خواهی رسید و البته محصولات کاملا گیاهی و ساخت امریکاست

اگه تمایل داشتی شمارم داخل امضا هست خوشحال میشم بتونم کمکت کنم

سلام دوستان توی کرج دکتری به اسم لیلا خرازی هست که البته معروف نیست منم یکی از دوستانم معرفی کرد برای ریزش مو رفتم ولی واقعاااا پشیمون شدم. با بی سوادی و تشخیص اشتباهش مشکل من رو بدتر  کرد و الان بعد از کلی زمان و صرف هزینه تازه دارم می رسم به وضعیت موقعی که رفتم پیش این خانم.

متاسفانه هیچ نظارتی هم روی کارشون نیست و خیلی راحت پول می گیرن و خودشون هم نمی دونن چیکار می کنند و بعدش هم با بی مسئولیتی تمام جواب بیمار رو می دن. حتی انقدرررر پررون که وقتی می گی کاری که انجام دادی مشکل من رو چند برابر کرده ازت پول بیشتری می خوان و می گن اگه می خوای خوب شی باید چند جلسه دیگه هم بیای..... واقعا نمی دونم اینا مردم رو چی فرض می کنند و کی بهشون مدرک و مجوز طبابت می ده.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز