2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

معذرت میخوام احمقی اگر به خاطر یه پسر بخوای جون خودت و بگیری ،من با عذاب اون دنیا کار ندارم,تو میمیری در هر حالن اون عشق و حالش و میکنه،فقط خانوادت بدبخت میشن و پدر مادرت که زجر کشیدم بزرگ شدی

الان بیشتر از خودت ناراحتی بابت کارهایی که کردی بابت خوبی های بی حد و حساب 


انسانیت.....از دور شاید دید در ماه /چشم خود بستم تا که چشم مستش ننگرم دل فریاد زد دیوانه من میبینمش...عاشق مولانا و حافظ و وحشی بافقی و شاهنامه و سعدی.عاشق اسطوره ها و داستان ها،عاشق تاریخ ایران.عاشق نوشتن و نقاشی کشیدن...عاشق کتاب و پادکست...اگه کتاب قشنگ یا پادکست قشنگ میشناسی بهم معرفی کن...دنیا هنوز قشنگه چون هنوزم آدمای خوب زیادی هستند که میشه به اعتبار بودنشون به زندگی لبخند زد

شکست عشفی و جدایی و تجربه کردم. خیییییلی داغون شدم  ولی حس خودکشی هیچوقت بهم دست نداده.تلاش کردم با آدم بهتری زندکی بهتری بسازم.‌ جای اینکه بخاطر یه موجود بی ارزش خانوادم و داغدار کنم

بزرگترین مصیبت برای یک انسان این است که نه سواد کافی برای حرف زدن داشته باشد و نه شعور لازم برای خاموش ماندن.....ژان دلابرویه

با همه سختی هایی که الان داری ،اصلا بهش فک نکن چون تو با خودکشیت اون دنیات رو هم از دست میدی بخاطر کسیکه نتونست این دنیارو برات قشنگ کنه.ببین خودکشی کردن اصلا برای ادم اشتباه خطای محضه.تو بری اونقدری که قلب خونوادت بدرد میاد خصوصا پدرومادرت اگه در قید حیاتن دنیا برای پدرومادرت جهنم میشه .ولی برای همسر قبلیت هیچ فرقی نمیکنه و به زندگیش ادامه میده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز