violet_loveletter مدیر استارتر عضویت: 1401/05/09 تعداد پست: 389 عنوان گرفتگی شدید بینی 57 بازدید | 4 پست نزدیک ساعت هشت از شدت گرفتگی از خواب پریدم، همچنان دارم خفه میشمکلا هر یکی دو ماه یبار چند روزی بینیم وحشتناک میگیره...قطره و اسپری قوی چی میشناسین؟🥲🥲 میشه برای رسیدن به خواسته ام یه صلوات بفرستین؟🥲 1403/04/17 | 13:13 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
violet_loveletter مدیر استارتر عضویت: 1401/05/09 تعداد پست: 389 عزیزم قطره نفازولین استفاده کنید ممنون♥️تا امشب اثری داره که بتونم بخوابم؟🥲 میشه برای رسیدن به خواسته ام یه صلوات بفرستین؟🥲
golebabone عضویت: 1402/08/20 تعداد پست: 685 ممنون♥️تا امشب اثری داره که بتونم بخوابم؟🥲 اره عزیزم فقط دراز بکشید و استفاده کنید،ی چند دقیقه هم سرتون رو بالانگهدارید و تکون ندید ک تو گوشتون نره اذیتتون کنِ
violet_loveletter مدیر استارتر عضویت: 1401/05/09 تعداد پست: 389 اره عزیزم فقط دراز بکشید و استفاده کنید،ی چند دقیقه هم سرتون رو بالانگهدارید و تکون ندید ک تو گوشتون ... خیلی خیلی ممنون 🌹 میشه برای رسیدن به خواسته ام یه صلوات بفرستین؟🥲