2777
2789
عنوان

مادر بد

| مشاهده متن کامل بحث + 712 بازدید | 22 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چقد مثل همیمتازه مثلا ادا دلسوزی در میاره مثلا میگ نزن من بدتر از ایناهم شنیدم! داره ب ظاهر میگه نزن ...

دقیقا 

کی گفته بهشت زیر پای مادره 

هر مادی لیاقت نداره 

دلم خونه 

از حرف هاش

دقیقا کی گفته بهشت زیر پای مادره هر مادی لیاقت نداره دلم خونه از حرف هاش

منم همینطور درکت میکنم

ایندمو نابود کرده حتی الانم هر لحظه دلم میخاد خودمو بکشم از دستش

تیکه و طعنه مینداره

سریع عصبی میشه و ناراحتم میکنع:(

واسه تولدم تف هم نزاشتن تو دستم یه کیک سوخته درست کردم اونم خودم فقط خوردن خوراکی هم باز خودم خریدم اونا خوردن حتی بهم تبریک نگفتن ولی واسه تولد خواهرم براش گوشی خریدن کیک خریدن اون ۲۹ سالشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792