2789

نادعلی

کاربر جدید نیسم اون کاربریم پر زد رف😶💔 بعد از کلی تلاش با خط مامانم اومدم👀میخـوای گریه کنی گریه کن بی تـربیت😌❌شاید بشه گفت یچیزایی از حس شیشم رو دارم😮💨😂 تکنسین داروخانه هستم سوالی بود در خدمتم💊دختری ب گفته همکارام تستسترون خالی ام 😂🥹پس حـــالا چــــــسی چــــــسی

نادعلی

چند مرتبه خوندین؟ چطور ختمش کردین؟

اگر دوست داشتین میشه بگید چه حاجتی گرفتین؟

میشه برای حاجت روایم یک صلوات بفرستین لطفا من و تو تاپیک های مذهبی تگم کنید تاپیک هایی که ختم و دعا معرفی میکنن

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

چند مرتبه خوندین؟ چطور ختمش کردین؟اگر دوست داشتین میشه بگید چه حاجتی گرفتین؟

من هرشب بعد نمازم میخوندم نیت کردم تا گرفتن حاجتم بخونم هرشب 

مشکلم خیلی بد بود امکان نداش حل شع ولی با دعای نادعلی اوکی شد

کاربر جدید نیسم اون کاربریم پر زد رف😶💔 بعد از کلی تلاش با خط مامانم اومدم👀میخـوای گریه کنی گریه کن بی تـربیت😌❌شاید بشه گفت یچیزایی از حس شیشم رو دارم😮💨😂 تکنسین داروخانه هستم سوالی بود در خدمتم💊دختری ب گفته همکارام تستسترون خالی ام 😂🥹پس حـــالا چــــــسی چــــــسی

من هرشب بعد نمازم میخوندم نیت کردم تا گرفتن حاجتم بخونم هرشب مشکلم خیلی بد بود امکان نداش حل شع ولی ...

خدا روشکر 

اگه میشه برای منم دعا کن 

میشه برای حاجت روایم یک صلوات بفرستین لطفا من و تو تاپیک های مذهبی تگم کنید تاپیک هایی که ختم و دعا معرفی میکنن
خدا روشکر اگه میشه برای منم دعا کن

چشم گلم💙

کاربر جدید نیسم اون کاربریم پر زد رف😶💔 بعد از کلی تلاش با خط مامانم اومدم👀میخـوای گریه کنی گریه کن بی تـربیت😌❌شاید بشه گفت یچیزایی از حس شیشم رو دارم😮💨😂 تکنسین داروخانه هستم سوالی بود در خدمتم💊دختری ب گفته همکارام تستسترون خالی ام 😂🥹پس حـــالا چــــــسی چــــــسی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792