سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 عنوان کم خونی 55 بازدید | 5 پست سلام دوستان آزمایش دادم گفت کم خونی خفیف داری چهار آمپول نوروبیون برام نوشت کسی سابقه داشته جز آمپول چه چیزی سریع جبرانش میکنه کدوم آجیل ؟؟؟ 1403/04/16 | 11:59 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
منه_قوی83 عضویت: 1403/03/07 تعداد پست: 10874 من کمبود آهن داشتم...دو دوره قرص فروفورت مصرف کردم خوب بودعدسی هم یمدت میخوردم چندروز یک بار وطن عشق من هم وطن جان من،وطن روح من عز و ایمان من💚🤍❤️
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 من کمبود آهن داشتم...دو دوره قرص فروفورت مصرف کردم خوب بودعدسی هم یمدت میخوردم چندروز یک بار دکتر قرص رو نوشت برات ؟؟میشه بدونم تو آزمایشت مقدار RBC چقد بود لطفا
منه_قوی83 عضویت: 1403/03/07 تعداد پست: 10874 دکتر قرص رو نوشت برات ؟؟میشه بدونم تو آزمایشت مقدار RBC چقد بود لطفا اره عزیزمتو ازمایش من مقدار فریتین رو فقط نوشته..احتمالا نوع کم خونی مون فرق میکرده وطن عشق من هم وطن جان من،وطن روح من عز و ایمان من💚🤍❤️
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 اره عزیزمتو ازمایش من مقدار فریتین رو فقط نوشته..احتمالا نوع کم خونی مون فرق میکرده نمیدونم این قرص رو بگیرم بنظرت ؟؟
منه_قوی83 عضویت: 1403/03/07 تعداد پست: 10874 نمیدونم این قرص رو بگیرم بنظرت ؟؟ عزیزم از یه پزشک بپرس سرخود مصرف نکن وطن عشق من هم وطن جان من،وطن روح من عز و ایمان من💚🤍❤️