2777
2789
عنوان

ینی باردارم

50 بازدید | 6 پست

خانما من ۳روز عقب انداختم دکترم بعد ازمایشبتای منفی بم قرص استروژن و مارولین داد ب مدت ۲۱شب بخورم ک پرییشب اخریش بود.ولی حس میکنم قرارنیس پریود شم چرااخه...من قبلا ال دی میخوردم تو ماه رمضون اگ ی ساعت دیرمیشد پریود میشدم اما الان چرا ن...هیچ علایم پریودی ندارم کلا تو این چن وقت درد پریودی هی میومد سراغم و قط میشد.الان تو نت خوندم اگ باردارباشی و استروژن مصرف کنی باعث اختلال در قسمت تناسلی جنین میشه.بی بی چک منفی

باردار نیستی سونو بده شاید هورمون هات بهم ریخته

                                                                               اسکین تراپیستم و لاین فیشال دارم سوال و مشکل پوستی داشتی در خدمتم😍🥰

خب دیگه وقتی بتا منفی بوده بعیده اگه خیلی نگرانی دوباره ازمایش بره و بعد امپول برن پریود بشی

من هر وقت عقب میوفته میذارم خودش بیاد اصلا دارو مصرف ننیکنم. هورمونای ادم به هم‌میریزه

من تخمدان پلی کیسنیک دارم وقتی سبک زندگیم سالم باشه خیلی کنتل میشه و اسیبی بهم نمیزنه. اما همینکه ورزش نکنم و قند و شکر زیاد مصرق کنم خودشو نشون میده

الهی به امید خودت...  

بچه‌ها اگه خرید سوپرمارکتی دارین، امروز یه سر به توپ تخفیف دیجی‌کالا بزنین. 😄

هم تخفیف‌های خوبی گذاشته، هم یه کد ۵۰۰ هزار تومانی داره.

کد: TT554

من گفتم اینجا هم بذارم شاید به دردتون بخوره. 🌸

خب دیگه وقتی بتا منفی بوده بعیده اگه خیلی نگرانی دوباره ازمایش بره و بعد امپول برن پریود بشیمن هر وق ...

خب ازمایش دوروز بعد موعدم منفی شد.ذیگ ازمایش نرفتم الان ۲۲۶روزگذشته

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

یادگارت

یادگارت | 59 ثانیه پیش
2791
2779
2792