2777
2789
عنوان

تولدمه

31 بازدید | 5 پست

فرداست نمیدونم چرا هیچ حسی ندارم:) هیچ حس خوبی ندارم 

یادمم نیست اخرین کی برام تولد گرفته باشه:) 🚶‍♀️حتی کادو بده نمیدونم چطور خیلیا هستن براشون تولد میگیرن چرا اهمیت نمیدن بهم🥲انگیزه ای ندارم

سلام✋این کاربری دست دو نفره❤یکی کاربرا تصمیم گرفته تا 25سالگی ازدواج نکنه شاید سوال شه خب به ماچه چرا باید اینو امضات بذاری اجیِ من اینو واسه خودم گذاشتم هوایی نشم🫠

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


تولدت مبارک باشه عزیزم 😍 من هرسال روز تولدم افسرده ام😕

ممنونم عزیزقشنگم

منم همینطور

سلام✋این کاربری دست دو نفره❤یکی کاربرا تصمیم گرفته تا 25سالگی ازدواج نکنه شاید سوال شه خب به ماچه چرا باید اینو امضات بذاری اجیِ من اینو واسه خودم گذاشتم هوایی نشم🫠

تولدت پیشاپیش مبارک عزیزم

🥺❤مرسی گلرخ

سلام✋این کاربری دست دو نفره❤یکی کاربرا تصمیم گرفته تا 25سالگی ازدواج نکنه شاید سوال شه خب به ماچه چرا باید اینو امضات بذاری اجیِ من اینو واسه خودم گذاشتم هوایی نشم🫠

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز