خسته شدم از دعا کردن از اینکه میبینم زندگی اطرافیانم همسن و سالام انقدر تغییر کرده من هنوز رو همون نقطه ام همه تو زندگی مشترکشونن ،بچه دارن ، از اینکه انقدر باید بگم و دعا کنم شب و روز هرشب با گریه بخوابم انقدر اذیت بشم ولی باز همون شرایط باشه ۳۲ سالمه مگه چندسال دیگه جوونم واقعا برام داره معنی خودشو از دست میده چقدر سرم و به کار و اینا گرم کنم این بخش از زندگی مو نادیده بگیرم ؟روهمه زندگیم تاثیر گذاشته مگه یه نفر چقدر باید طبیعی ترین نیازشو از خدا بخواد از اون نخواد از کی بخواد ؟
تاحالا دقت کردی اونا که اهل ازدواج نیستن زودتر شوهر میکنن
تو هردو گروه دیدم اگر منظورت قانون رها کردنه دیدم کسایی که خیلی اهلش بودن یه مدت بعد ازدواج کردن راحت دیدم کسایی که اصلا اهلش نبودن اما اونا هم ازدواج کردن
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.