هاوین10 مدیر استارتر عضویت: 1391/02/12 تعداد پست: 1282 عنوان هیستروسکوپی 87 بازدید | 1 پست سلام روزتون بخیر من دوشنبه هیستروسکوپی تشخیصی انجام دادم با خراش رحم الان خونریزی دارم ولی زیاد نیس الان برام سواله جریان پریود این ماه چی میشه ؟چون روز اول دوم پریود باید برم دکتر برا کارهای انتقال جنین فقط 9 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده ! 1 5 10 15 20 25 30 35 40 1403/04/14 | 09:55 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
neda_khalili عضویت: 1402/05/15 تعداد پست: 2619 خانم دکتر عاطفه گرگین فوقالعاده با اخلاق و با تجربه هستن. هیستروسکوپی من خیلی راحت و بدون استرس انجام شد.