2777
2789
عنوان

باردارم ینی

101 بازدید | 16 پست

خانما من تابحال سابقه تاخیرنداشتم کلا این ماه چن روز تاخیر داشتم ازمایش دادم منفی بوذ کیستم نداشتم دکتر بم استروژن و مارولین داد ۱۹روزع ذارم میخورم ۲۱خرداد بایدپریود میشدم ک نشدم و الان ۱۹روزه ک قرص میخورم امروز ی بی بی چک روژان زدم اولش منفی شد بغد رفتم حمام اومدم ی هاله کم داشت.اما خب این همه ک من عقب انذاختم دیگ برا ی هاله کمرنگ دیره؟ درسته؟؟بعدش ی مدیکور زدم منفی.دوباره امروز ی روژان زدم اولش هاله زد وکم....دوباره الان ی مدیکور زدم یهو پخش رنگ داد ولی خط تیش رنگ گرفت همون لحظه اماکمرنگ و پخش رنگش برطرف شد.سردرگمم

یعنی خط دومش رنگ گرفته الان؟

بعد از 10 سال  انتظار معجزه ی خدا رو دیدم.١3 شهریور 98 روز تولد همسرم, فهمیدم حاملم,کادوی تولدش بی بی چک مثبت بود.از اسفند ۱۴۰۱ در حال اقدام برای بچه ی دوم هستم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آرمایش خون فقط

واقها فکر کردید انقدر خفن و قشنگید که ما عکستونو از پروف کپی کنیم؟؟؟؟؟ پروف خودمم کپی نکن چیه دیگه؟؟؟ یعنی انقدر خودتو زیبا و هالیوودی فرض کردی ک ما کپی کنیم بذاریم پروفایل خودمون؟؟؟؟؟جل الخالق😶😶😶دوست بی ادبی دارم ک اعصاب نداره، گاهی کاربری دست اونه تعجب نکنید از شدت متفاوت بودن جوابها🥲.......

[QUOTE=345013311]آرمایش خون فقط[/QUOTEانقد بدم میاد ازازمایش

بجاش خیالت راحت میشخ

فقط قرص و آمپول ضرر نداره اگ باردار باشی

واقها فکر کردید انقدر خفن و قشنگید که ما عکستونو از پروف کپی کنیم؟؟؟؟؟ پروف خودمم کپی نکن چیه دیگه؟؟؟ یعنی انقدر خودتو زیبا و هالیوودی فرض کردی ک ما کپی کنیم بذاریم پروفایل خودمون؟؟؟؟؟جل الخالق😶😶😶دوست بی ادبی دارم ک اعصاب نداره، گاهی کاربری دست اونه تعجب نکنید از شدت متفاوت بودن جوابها🥲.......

الان خط تی رنگ داره؟

بعد از 10 سال  انتظار معجزه ی خدا رو دیدم.١3 شهریور 98 روز تولد همسرم, فهمیدم حاملم,کادوی تولدش بی بی چک مثبت بود.از اسفند ۱۴۰۱ در حال اقدام برای بچه ی دوم هستم.
قرص و امپول چی؟؟ ۲۰روزه استروژن میخورم

استروژن بذای پریود شدن نیس مگه؟

واقها فکر کردید انقدر خفن و قشنگید که ما عکستونو از پروف کپی کنیم؟؟؟؟؟ پروف خودمم کپی نکن چیه دیگه؟؟؟ یعنی انقدر خودتو زیبا و هالیوودی فرض کردی ک ما کپی کنیم بذاریم پروفایل خودمون؟؟؟؟؟جل الخالق😶😶😶دوست بی ادبی دارم ک اعصاب نداره، گاهی کاربری دست اونه تعجب نکنید از شدت متفاوت بودن جوابها🥲.......

استروژن چند میلی؟ خودمون میتونیم بخریم از داروخونه؟منم ۲۲ روزه تاخیر دارم

بعد از 10 سال  انتظار معجزه ی خدا رو دیدم.١3 شهریور 98 روز تولد همسرم, فهمیدم حاملم,کادوی تولدش بی بی چک مثبت بود.از اسفند ۱۴۰۱ در حال اقدام برای بچه ی دوم هستم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز