setiii13 مدیر استارتر عضویت: 1402/05/13 تعداد پست: 325 عنوان دوره ICDL 51 بازدید | 6 پست کسی دوره ICDLشرکت کرده؟چجوریه؟بدرد میخوره جز برای استخدام؟خسته کننده س؟ثبت نام کردم ولی میترسم خوب نباشه 1403/04/13 | 19:55 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mr_jack عضویت: 1403/04/08 تعداد پست: 3173 دوتا داریمیکیش مبانی کامپیوتریکیش ورد اکسل اکسس پاورپوینتبه نظرم برواکسل پایه اکثر شرکتاست خیلی مهمه آقا هستم،جان عزیزت لایک نکن🫤🫤🫤
hopeful__1 عضویت: 1400/06/29 تعداد پست: 21588 کل دوره چهارتومن من ۶ سال پیش رفتم ۷۰ تومن بود یادش بخیر الان هیچی یادم نیست ازش 😅😅 دیدی بالاخره شد🥺✨