nazaninn2929 مدیر استارتر عضویت: 1403/02/27 تعداد پست: 16 عنوان پشیمانی اسم 303 بازدید | 19 پست بچه ها شده از اسمی که برای بچتون انتخاب کردین پشیمون بشین؟ چیکار باید بکنم؟ 1403/04/13 | 15:40 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
بهارآلود عضویت: 1401/03/17 تعداد پست: 6880 ازینکه اسم پسرمو مذهبی گذاشتم پشیمونم ولی خب به کسی نگفتم،خودمم انتخاب کرده بودم Nop
لباسفروش عضویت: 1400/01/01 تعداد پست: 2916 انگاری باید ۱۸ سال بشه و خودش اگه اسمش ضایع بود بره عوض کنه یا یه پارتی گنده میخاد
nazaninn2929 مدیر استارتر عضویت: 1403/02/27 تعداد پست: 16 نمیدونم چرا یهو، من خیلی هنوز هم دوست دارم اسمشو ولی یکم شک میکنم یکم نظر دیگران ناراحتم کرده
nazaninn2929 مدیر استارتر عضویت: 1403/02/27 تعداد پست: 16 تاپیک قبلی اسم بچه رو دیدن اسمش قشنگه که چرا بدت اومده ؟ ممنون ک گفتی قشنگه شاید به همین نیاز دارم
لباسفروش عضویت: 1400/01/01 تعداد پست: 2916 ممنون ک گفتی قشنگه شاید به همین نیاز دارم اسمش یه اسم با شخصیتی هست .نوشتن و اهنگ کلامش هم قشنگه معنی خوبی هم داره
nazaninn2929 مدیر استارتر عضویت: 1403/02/27 تعداد پست: 16 اسمش یه اسم با شخصیتی هست .نوشتن و اهنگ کلامش هم قشنگه معنی خوبی هم داره ممنون از نظرت بعضی وقتها میگم نکنه بزرگ بشه ناراضی باشهممنون واقعا من خودم هم اول با همین نظر اسمش را انتخاب کردم ولی نمیدونم چرا این فکرای بی معنی یهو ب ذهنم اومده