خب... یه بار رفته بودیم عروسی منم یه دکلته کوتاه پوشیده بودم، بعد یه ژنه اومد گفت وععععع چه هیکلی دارییییی... بعد اون کلا چند کیلو آب رفتم شدم پوست پیاز، تازگیا دارم به اون دوران شکوفاییم نزدیک میشم🗿
هفته پیشم تو مترو یکی گفت عزیزممم چی میزنی پوستت انقد خوبهههه« منظورش مارک کرم پودر بود»... منم گفتم آرایش ندارم امروز... بعد گفت وععععع چه پوست خوب و شفافی دارییییی، فرداش جوش زدم تا همین امروز🔪🥲