پسرم ۱۰ سالشه. میره کلاس پنجم. روزی ۷_۸تا سوال ریاضی حل میکنه. جواب ها هم میگم که چک کنه ببینه کجا اشتباهه و بفهمه و یاد بگیره.
حالا تا میفهمه مثلا چند تا اشتباهه گریه میکنه
یا وقتی حل میکنه میگه من نمیخوام بدونم کجا اشتباه کردم که درست کنم.
یا همینطوری الکی از ذهنش حساب میکنه و معلومه که خیلی سوالات نمیشه ذهنی حل کرد.باید بنویسه. میگه من نمیخوام بنویسم دستم خسته میشه....
چیکار کنم؟!