2777
2789
عنوان

مهاجرت

| مشاهده متن کامل بحث + 775 بازدید | 42 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خوب من الان فقط پول مدرسش میگم با خوابگاه به جز لباس همه چی

سالرا دوستم مدرسه مهدوی درس خونده تو ۱۴ سالگی میفرستنش خانواده اش تنها انگلیس درس بخونه دبیرستانی که شد فرستادنش کانادا 

آره بودجه زیاد میخواد ولی اگه بتونن هزینه هاشو تامین کنن که بره بهتره

منظورت اینه زندگی اکونومی نباشه دیگه....بعد میگه زبانم بلد نیس....واقعا یه زندگی اکونومی اونم بدون همراه و بدون زبان تو کشور غریب ایداله؟

به امید روز های بهتر ادامه میدم....
سالرا دوستم مدرسه مهدوی درس خونده تو ۱۴ سالگی میفرستنش خانواده اش تنها انگلیس درس بخونه دبیرستانی که ...

چون زیر سن قانونی بود دولت انگلیس براش یک خانمی حواسش تو کشور بهش باشه برای اسکانش اینا 

۱ هم کمه.....مگه چقدر میشه زندگیشو اقتصادی کرد....

چه خبره دبی خوراک و پوشاک ارزونه فقط اجاره خونه بالاتره که مدرسه های ایرانی فکر نکنم شهریه هاشون زیاد باشه مدارس انگلیسی شهریه هاشون خیلی بیشتره

خرم آن کس که در این محنتگاه خاطری را سبب تسکین است
متاسفانه ایران واقعا اشتباه کردم برگشتم نباید احمقانه فکر میکردم اونور خیلی آسایش داشتم اشتباه کردم

کدوم کشور بودی قبلا؟ چطوری رفته بودی؟

بزرگترین هنری که باید یاد بگیری اینه ؛توان نخواستن آنچه را که خواستنش آزارت می‌دهد...

متاسفانه ایران واقعا اشتباه کردم برگشتم نباید احمقانه فکر میکردم اونور خیلی آسایش داشتم اشتباه کردم

قبول داری مهاجرت تو این سنم ایرادای زیادی داره؟ حتما یه چیزی درونت درست نبود و راضی نبودی که برگشتی....حرفم سرزنشی نیستا دعوایی نخون اما این جز که مهاجرت تو ۱۸ سالگی عالیه خوب نیس

به امید روز های بهتر ادامه میدم....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792