2777
2789
عنوان

بچه ها وای

66 بازدید | 5 پست

الان متوجه شدم دوباره روی ران های پام ترک پوستی داره ایجاد میشه. البته هنوز سفید نشدن و رنگشون قرمزه. خیلی غصه میخورم. میدونم باید بدنمون رو بپذیریم و دوست داشته باشیم، ولی من دلم میخواد پوستم مثل قبلا باشه. چون کنکوریم خیلی لاغر شدم داره پوستم ترک میوفته. راهی نیست که اینا‌ رو درمان کنم؟ کسی تاحالا چیزی امتحان کرده که جواب داده باشه؟

بدم میاد ازشون

رئیس ستاد مبارزه با نامادری های بدجنس، عروس های سلیطه و خواهرشوهرای خرده شیشه داره🥸
منم یه عالمه دارمتا قرمزه میشه درمان کرد با کرم آبرسان از یکی شنیدم

آبرسان؟ من فکر میکردم باید بریم لیزر...

رئیس ستاد مبارزه با نامادری های بدجنس، عروس های سلیطه و خواهرشوهرای خرده شیشه داره🥸

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه قرمزه روغن بایوایل 

پماد آداپالن هم میگن خوبه حتی اگه سفید شده باشه 

البته طول میکشه تا اثر بذاره هر روز یه لایه نازک رو ترکات بزن بعدشم مرطوب کننده ۳ تا ۶ ماه طول میکشه تا برن 

من اینو تو چندتا پیج دیدم گفتن خودمم دو روزه شروع کردم

اگه قرمزه روغن بایوایل پماد آداپالن هم میگن خوبه حتی اگه سفید شده باشه البته طول میکشه تا اثر بذاره ...

خیلی ممنونم عزیزم❤️

رئیس ستاد مبارزه با نامادری های بدجنس، عروس های سلیطه و خواهرشوهرای خرده شیشه داره🥸
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز