2777
2789
عنوان

وزن گیری کودک

58 بازدید | 11 پست

سلام مامانا تو روخدا هرکی تجربه شیرخشک واس وزندهی داره بگه من پسرم الان هشت ماهه شده از شیش تا هشت اصلا وزن نگرفته غذای کمکی همه چی میدم انواع فرنی انواع سوپ اب قلم موز کته با کره ولی نمیدونم چرا وزن نمیگیره شیرخشکشم ببلاک ای آر🙃🙃

شیرشو خوب میخوره؟ چند سی سی در شبانه روز میخوره؟ اگه شیر و غذا خوب میخوره و وزن ثابته بنظرم یه دکتر برو. شاید آزمایش بنویسه ببینه چرا جذب بدن نمیشه 

❤️ی صلوات واسه سلامتی مامانم میفرستی؟ 😢❤️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یه مدت دخترم شیر نمیخورد سرلاگ سیب و موز دادم و ابگوشت دوباره اشتهاش برگشت شبا شیر میخوره روزا سرلاک فرنی بیسکوییت

از جهان مانده فقط جان ک مرا ترک کند🙂من چنانم ک محال است کسی درک کند🧚
شیرشو خوب میخوره؟ چند سی سی در شبانه روز میخوره؟ اگه شیر و غذا خوب میخوره و وزن ثابته بنظرم یه دکتر ...

اره شیرشو میخوره در شبانه روز حدود سی پیمانه میخوره بردم دکتر یکم قطره زینک دار داد ولی تغییری نکرد دوباره 

ماشالا عزیزم حتما ب دختر شما ساخته من ببلاک تروویتال اپتامیل نان هر کدوم ب نحوی بهش نساختن

گیگوزم امتحان کن وزن گیریش خوبه

از جهان مانده فقط جان ک مرا ترک کند🙂من چنانم ک محال است کسی درک کند🧚
اره شیرشو میخوره در شبانه روز حدود سی پیمانه میخوره بردم دکتر یکم قطره زینک دار داد ولی تغییری نکرد ...

زینک رو برا بچه هایی میدن که اشتها ندارن و نمیخورن چیزی. ماشاالله بچه شما میخوره ولی چیزی جذب بدنش نمیشه باید علت معلوم بشه. چکاپ کامل بشه. یه دکتر متخصص دیگه برو. نباید دوماه ثابت بمونه اونم 6تا8 ماهه. زیر 1 سال اوج وزن گیری بچه هست

❤️ی صلوات واسه سلامتی مامانم میفرستی؟ 😢❤️
اره شیرشو میخوره در شبانه روز حدود سی پیمانه میخوره بردم دکتر یکم قطره زینک دار داد ولی تغییری نکرد ...

راستی بچتون چند کیلو بوده 6 ماهگی؟ دیدم گاهی وقتا بچه هایی که خیلی خیلی عالی وزن گرفتن بعد 6 ماه خیلی کم وزنشون افزایش پیدا کرده مثلا دیدم کسی 6 ماهگی 10 کیلو بوده. تو این مدت مریض نشده؟ وزن 8 ماهگیش زیر نموداره یا نه؟ اگه روی نموداره که باز نگرانی کمتره

❤️ی صلوات واسه سلامتی مامانم میفرستی؟ 😢❤️
راستی بچتون چند کیلو بوده 6 ماهگی؟ دیدم گاهی وقتا بچه هایی که خیلی خیلی عالی وزن گرفتن بعد 6 ماه خیل ...

رو نموداره ولی صعودی نبوده شیش ماهگی هفت و سیصد الان هفت و نیم

رو نموداره ولی صعودی نبوده شیش ماهگی هفت و سیصد الان هفت و نیم

آها پس خیلی هم بالا نبوده وزنش. ببر دکتر خودت بگو یه چکاپ بگو بنویسه کامل از تیرویید و آهن و ویتامین دی و... و مدفوع و ادرار. خاطر جمع میشی دیگه

❤️ی صلوات واسه سلامتی مامانم میفرستی؟ 😢❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز