2777
2789
عنوان

دوست دارم که

76 بازدید | 18 پست

یه آدم موفق بشم طوری که خانوادم بخاطر وجودم بهم افتخار کنن این قدر که بهم امید دارن دربرابرشون احساس خجالت میکنم اگه به جایگاه خوبی نرسم

خانوادم واقعا حمایتگرن دوست ندارم نا امیدشون کنم 

واقعا بعضی موقع ها احساس خجالت میکنم دربرابرشون که بعضی موقع ها به چیزای الکی و کوچیک فکر میکنم 

شما تابحال همیچین حسی داشتید؟ واقعا بده💔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


حتما همین کارو میکنمولی بعضی موقع ها احساس خجالت میکنم دربرابرشون💔🥺

منم بارها این حسو داشتم خانواده ای منم همه جوره پشتم بودن خواهر برادر من که چیز خاصی نشدن یکی سرپرست شد یکی پشت کنکوری دیگه امید شون من بودم منم بخاطر اونا صدموگذاشتم تلاش می‌کنم تا سربلند باشم پیشه شون به موفق شدنت فکرکن

دل ز تن بردی و در جانی هنوز درد ها دادی و درمانی هنوز،نامزد ندارم،امضای قبلیم برای قانون جذب بود‌مجردم و اکانتم قبلا یه مدت کوتاهی دست یکی دیگه بود.

کاملا تو موقعتی هستم که میگی

بیشترین حس خجالت رو در برابر پدرم داره بیشتر از بقیه بهم اهمیت میده و بهم امیدواره 

اگه در آینده موفق نشم واقعا روم نمیشه تو چشماش نگاه کنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز