یه آدم موفق بشم طوری که خانوادم بخاطر وجودم بهم افتخار کنن این قدر که بهم امید دارن دربرابرشون احساس خجالت میکنم اگه به جایگاه خوبی نرسم
خانوادم واقعا حمایتگرن دوست ندارم نا امیدشون کنم
واقعا بعضی موقع ها احساس خجالت میکنم دربرابرشون که بعضی موقع ها به چیزای الکی و کوچیک فکر میکنم
شما تابحال همیچین حسی داشتید؟ واقعا بده💔