سلام من یه چند بار سره نادونی و بچگی با انگشتم دخول داشتم ولی خونی ندیدم
قبلا دختر خالم گفت رفته دکتر مال اون ارتجاعی بود ب من گفت مامانمم ارتجاعیه مامانتو تو هم همینطور ینی موقع دخول خون نمیاد
خاستگار دارم پسرخالمه خیلی دوسم داره رابطمون با خالم خیلی خوبه
از گواهی میترسم
ممکنه نخان؟چون بالخره فامیلیم زشته بنظرم اگه بخان
و اینک ملوم میشه ایا
پسر خالمم خیلی ادم خوب و سر ب زیریه ادم حساس و شکاکی نیست