2777
2789
عنوان

چراااا

34 بازدید | 0 پست

شبی که بحثمون شد چند ساعت بعد از دعوا پیام داد اما پاک کرد 

منم به روی خودم نیاوردم و چیزی نگفتم

چند روز بعدش بنا به دلایلی احساس کردم میخواد بیاد باز بهم پیام بده(بیشتر حسی بود همیشه حسام درسته تو این مورد) چون اعصابشو نداشتم. اخرین بازدیدم رو ازش بستم. 

چند دقیقه یا چند ساعت بعد یادم نمیاد دقیقشو 

دیدم بلاکم کرده:/

و الان تقریبا 1 هفته اس بلاکم

یعنی چی چرا؟ :/

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز