شبی که بحثمون شد چند ساعت بعد از دعوا پیام داد اما پاک کرد
منم به روی خودم نیاوردم و چیزی نگفتم
چند روز بعدش بنا به دلایلی احساس کردم میخواد بیاد باز بهم پیام بده(بیشتر حسی بود همیشه حسام درسته تو این مورد) چون اعصابشو نداشتم. اخرین بازدیدم رو ازش بستم.
چند دقیقه یا چند ساعت بعد یادم نمیاد دقیقشو
دیدم بلاکم کرده:/
و الان تقریبا 1 هفته اس بلاکم
یعنی چی چرا؟ :/