اگر همسرتون ماشینی که خودتون تو مجردی کار کردید و خریدید رو همیشه سوار بشه و ماشین خودشو بزاره تو پارکینگ چون مدل بالاتر و گرون تره و نمیخواد آسیب ببینه شما ناراحت میشید؟
واکنشتون چیه؟
من ناراحت نمیشم ولی دوستم بهم گفت نزار نابودش کنه بفروشش طلا بخر یا پس انداز کن پولشو