2777
2789
عنوان

ماشینم

| مشاهده متن کامل بحث + 509 بازدید | 20 پست
حرفتون درسته ولی دوستم میگه این چون کارکرد زحمتکشی خودته بهتره برای خودت تبدیل به احسنش کنی و اگه هم ...

اگه رابطتون با همسرتون خوبه و از نظر اخلاقی همسرتون مشکلی ندارن نیازی نیست برای این کار بعدا به بهانه های دیگه میتونین ازش بخواین براتون طلا بخره 

اگه همسرتون خدای نکرده مشکل اخلاقی داشتن میگفتم اره بفروشین به عنوان پشتوانه برا خودتون 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

یه کاری میکنم ماشین گرونه رو بزنه ب اسمم😁😁😁ماشین ارزونه رو هم میفروشم میدم طلا پس انداز

مثلا چیکار میکنی؟😊 

حسبیَ الله، لٰا الٰه إلا هُوْ، عَلیه توکلتُ و هوَ ربُّ الْعرشِ الْعَظیم.

تاثیر پذیر  نباش،،،،،،،،، بزار شوهرت و خودت   باهم از چیزلی هم لذت ببرین ،،،،  تو و اون ندارین  ،،،،،، اگ شوهرتم دوتا خونه داشت  حتما تورو میزاشت تو اون خونه خوشکله  و اون خونع متوسطه رو میداد اجاره    

صلواات
تاثیر پذیر نباش،،،،،،،،، بزار شوهرت و خودت باهم از چیزلی هم لذت ببرین ،،،، تو و اون ندارین ،،،، ...

چقدر حرفتون به دلم نشست 

درست میگید ممنونم ازتون 🌸

سلام بر مادرم، اولین وطن ها و آخرین تبعیدگاها ... 🕊🍁
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز