2777
2789
عنوان

کیا بدعکسن

80 بازدید | 12 پست

چهرمو تو اینه دوست دارم حتی سلفی هایی که میگیرمم دوست دارم کسی بادوربین جلو سلفی گروهی  بگیره خیلی خوب میوفتم اکثرا ولی امان از دوربین پشت وقتی ازم عکس میگیرن دوست دارم گوشیو نابود کنم خیلی بد میوفتم کسی این مشکلو داره؟ راه حلش چیه؟ مشکل اعتماد به نفسه یا بدعکس بودن ؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وای دقیقا  

✅️کاربر دختر_خاکستری هستم:) تا ۶ خرداد ۱۴۰۵ تعلیقم تاپیکای قبل از ۱۴۰۴ رو به هیچ عنوان گردن نمیگیرم چون اون موقع بچه بودم و چرت و پرت زیاد میگفتم🤣👌مرسی که درک میکنین🎀✨️‎‎‎‎‎‎‎‎‎راستی اگه نظرتون مخالف نظر منه ریپ بزنین ناراحت نمیشم✨️🌙از لحاظ روحی نیاز دارم به سال ۱۳۸۹ تا ۱۴۰۱ برگردم🥲💔لطفا درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم، کاری داشتید ریپلای کنید.🙏

منم تو عکس خیلی کج کولم

اگر قصد سرمایه گذاری داری و نمیدونی چیکار کنی  من میتونم کمکت کنم تا به درامد برسی با ریسک کم و درامد نسبتا خوب حتی شروع با زیر دویست ملیون در شرکت سرمایه گذاری معتبر با سابقه طولانی از سال ۱۳۸۵ 🪙 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش