سلام.من سه ماهه دچار این بیماری شدم که بعد خوردن غذا زود سیر میشم .نفخ میکنم حالت تهوع میگیرم و اروغ زدن انگار سبکم میکنه.اندوسکپی دادم مشکلی نداشت .اگه از روده باشه یا کولیت اینا باشه قابل درمان هست؟میشه یه زندگی روال عادی داشت؟چون لاغر شدم میشه افزایش وزن داشت؟
اوایل مریزی درحال غذا خوردن بودم که بی دلیل بعدش نفخ کردم و بالا اوردم .بعدش کم کم مریزیم اوج گرفت و بی اشتهایی اضافه شد .ادم استرسی و یه کوچولو عصبی هم هستم .
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.