شانس ماست یا اقبال نمیدونم.ولی حق من نبود با اینهمه ورزش توی سن ۱۹ سالگی دچار ناراحتی روده بشم و سه ماه .... بشه تو زندگیم عادیم .اشتهام خیلی کم شده .غذا چربم ک اصلا نمیتونم بخورم.دوتا لقمه میخورم سیر میشم .حالت تهوع میگیرم غذا میخورم.۸ کیلو کم شدم .انگیزه ای ندارم دیگه امیدوارم هیچکس به این درد مبتلا نشه همش حسرت میخورم که دیگرانو میبینم بدون هیچ دقدقه ای دارن لذت میبرن از خوردن واشامیدن و بیخیال بودن .دلم اون روزای قبلو میخاد که بعد باشگاه با یه انگیزه زیاد به فکر ایندم باشم 👨🏿🦯... خستم