samane15rr مدیر استارتر عضویت: 1401/02/29 تعداد پست: 447 عنوان کنکور ۴۰۴ 163 بازدید | 9 پست اگر بخوام کنکور ۴۰۴ رو بدم باید همه ی درسای یازدهم رو حتما ترمیم کنم؟نمیشه نصف و اون اصلیا رو که ضریب بیشتری داره رو ترمیم کرد؟ 1403/04/04 | 20:35 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
رایاحان عضویت: 1402/12/01 تعداد پست: 9484 نکنی ترمیم صفر حساب میشه این وضعیت زندگی در شأن یک اسپرم برنده نیست.🤡
samane15rr مدیر استارتر عضویت: 1401/02/29 تعداد پست: 447 نکنی ترمیم صفر حساب میشه یعنی چی خب خیلیا همه درسارو ترمیم نمیزنن
samane15rr مدیر استارتر عضویت: 1401/02/29 تعداد پست: 447 منم میخوام ترمیم بزنم امسال دوازدهمت هم میخوای بزنی ؟
رایاحان عضویت: 1402/12/01 تعداد پست: 9484 یعنی چی خب خیلیا همه درسارو ترمیم نمیزنن اهااا اگ امسال یازدهم نهایی دادی اوکیه هرچی درس داری ترمیم بزن این وضعیت زندگی در شأن یک اسپرم برنده نیست.🤡
samane15rr مدیر استارتر عضویت: 1401/02/29 تعداد پست: 447 اهااا اگ امسال یازدهم نهایی دادی اوکیه هرچی درس داری ترمیم بزن نه بابا من امسال دوازدهمم فقط نهایی بوده ولی یازدهمم نبوده اما از یه مشاور پرسیدم گفت اونایی که ضریب بیشتری داره بزن ریسک نکن همه رو