2777
2789
عنوان

خسته شدم.

| مشاهده متن کامل بحث + 1261 بازدید | 176 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فوت نشدهاما جاییو ندارم اینا رو بنویسمدلم می خواد بمونن

یادمه دوران دبیرستان عاشق یکی از دوستام شده بودم

اسمش هرچی که بود قشنک بود برام

یه کانال تو تلگرام زدم و دقیقا عین تو همه درد و دلامو براش میفرستادم همین شکلی 

بعد دو سال دل و ردم ب دریا و ادش کردم تو اون کانال…

بیشه ها اگر تاریکند،آسمان هنوز آبیست🌱
یادمه دوران دبیرستان عاشق یکی از دوستام شده بودماسمش هرچی که بود قشنک بود برامیه کانال تو تلگرام زدم ...

بعد چیشد؟

و اگر بر تو ببندد همه ره ها و گذرها؛ ره پنهان نماید، که کس آن راه نداند..! | تعلیق

بعد چیشد؟

رابطه امون عجیب شد…

دوست ندارم دربارش زیاد حرف بزنم 

جبهه گیری میشه 

ولی خب…عشقمون خیلی خیلی خیلی به هم زیاد شد

اون اوایل ازم دوری میکرد 

من هعی دیوونه‌ میشدم 

یه جا ک تسلیم شد 

یه تایمی با هم خوب بودیم

ولی من همون موقع ها با یه پسره اشنا شدم

و اونو تو اوج احساس رها کردم

هنوزم خودمو نبخشیدم

فک میکنم مشکلات الانم ب خاطر اینه ک دل اونو شکستم

بارها ازش عذرخواهی کردم

اون الان بچه داره

بیشه ها اگر تاریکند،آسمان هنوز آبیست🌱
رابطه امون عجیب شد…دوست ندارم دربارش زیاد حرف بزنم جبهه گیری میشه ولی خب…عشقمون خیلی خیلی خیلی به هم ...

اما من فرق دارم باهات

من اینو رو برا کسی نوشتم که همش پیشم بود

از بچگی..

اما ما ناخواسته از هم دور شدیم

و دیگه نمی تونم باهم ارتباطی داشته باشیم

و اگر بر تو ببندد همه ره ها و گذرها؛ ره پنهان نماید، که کس آن راه نداند..! | تعلیق

اما من فرق دارم باهاتمن اینو رو برا کسی نوشتم که همش پیشم بوداز بچگی..اما ما ناخواسته از هم دور شدیم ...

آه ک میفهممت چه قدر سخته

تک تک جمله هات رو خوندم 

و یاد تک تک جمله های خودم افتادم…

من همیشه اون طرفی بودم ک وابسته میشد 

و از همه بیشتر ضربه میخورد …

یادم نمیره چ قد اشک ریختم چ قد گریه کردم

الان سنگ شدم

بیشه ها اگر تاریکند،آسمان هنوز آبیست🌱

یادته

بهم گقتی کل تابستون میام خونتون خودم همه سوسکا رو می کشم تو نترس و شبا بخواب

کوشی پس؟؟

و اگر بر تو ببندد همه ره ها و گذرها؛ ره پنهان نماید، که کس آن راه نداند..! | تعلیق

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز