اتفاق بدی پیش اومده؟ حس میکنی بدبخت شدی؟ یه لحظه صبر کن. از خودت دور شو. توی تاریخ دور شو. اتفاق هایی رو به یاد بیار که فکر میکردی ازشون زنده بیرون نمیایی. چی شد؟گذشت. به اتفاق هایی فکر کن که توی طول تاریخ برای آدمها پیش اومده.به جنگ به قحطی به بیماری ها. حالا توی جغرافیا از خودت دورشو. به کشورهای دیگه فکر کن. به آدمهای دیگه. دردت در مقایسه با دردهایی که بشر متحمل شده چقدر بزرگه؟ چقدر عمیقه؟ من اینجوری با مسائلی ناخوشایند برخورد میکنم
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
دخالت کردن توی زندگی دیگران و قضاوت کردنشون کار انسان های بی ملاحظه و بی فرهنگه...چه تو مسائل بچه آوردن باشه چه ازدواج چه شغل چه هر چی...انسان های عاقل فرهنگ سازی میکنند،تبلیغ میکنند،آگاه سازی میکنند!زندگی شخصی با زندگی اجتماعی فرق میکنه...زندگی شخصی چیزیه که بین خودت و خانوادته و زندکی اجتماعی چیزیه که تو برای جامعه به اشتراک میذاری.پس انقدر نگید به خودم مربوطه به خودم مربوطه حتی طرز صحبت کردن شما توی خیابون به بقیه مربوطه...فقط انسان های بی تمدن جامعه رو برای خودشون میدونن یه انسان متمدن آرامش جامعه رو بهم نمیریزه.ریشه فلسفه اعتقادات از چهارچوب ها گرفته میشه یا حتی میشه به پوشش تشبیهش کرد...و یک انسان بی لباس عریان خطاب میشه نه پوشش متفاوت.کسی که به بد دهنی اعتقاد داره اعتقاد نیست بی اعتقادیه.پس هر اعتقادی قابل احترامه ولی بی اعتقادی ارزشی نداره پس پایبندی به بی اعتقادی طنزی بیش نیست.انتقادپذیر بودن خوبه ولی انتقاد یه انسان عاقل و بالغ رو میپذیرم.به نظر و رفتار انسان ها نگاه نکن نصفشون دلیل کارهاشون رو نمیدونن اگر میخوای راه درست رو بری دنبال حقیقت برو.
نی نی یار تگ کردم یکساعت سخنرانی کردم براشون هیچی به هیچی
ای بابا
اگه جوابی بهتون ندادم یعنی کامنتتون رو نخوندم هم حوصله بحث ندارم و ترجیح میدم توی حماقتت بمونی هم هر کامنت رو چند بار باید تکرار کنی تا شاید تایید بشه .
اگه جوابی بهتون ندادم یعنی کامنتتون رو نخوندم هم حوصله بحث ندارم و ترجیح میدم توی حماقتت بمونی هم هر کامنت رو چند بار باید تکرار کنی تا شاید تایید بشه .
اتفاق بدی پیش اومده؟ حس میکنی بدبخت شدی؟ یه لحظه صبر کن. از خودت دور شو. توی تاریخ دور شو. اتفاق هایی رو به یاد بیار که فکر میکردی ازشون زنده بیرون نمیایی. چی شد؟گذشت. به اتفاق هایی فکر کن که توی طول تاریخ برای آدمها پیش اومده.به جنگ به قحطی به بیماری ها. حالا توی جغرافیا از خودت دورشو. به کشورهای دیگه فکر کن. به آدمهای دیگه. دردت در مقایسه با دردهایی که بشر متحمل شده چقدر بزرگه؟ چقدر عمیقه؟ من اینجوری با مسائلی ناخوشایند برخورد میکنم
یکی از کاربری های قبلی ایشونکوزه عوض میشه ولی داخلش نه و همون کلمات و ادبیات تکرار میشه
من که خسته شدم
نی نی یار هم کاری نمیکنه
باز خوبیش اینه دیگه کسی حرف های ایشون رو جدی نمیگیره که اعصابش بهم بریزه
دخالت کردن توی زندگی دیگران و قضاوت کردنشون کار انسان های بی ملاحظه و بی فرهنگه...چه تو مسائل بچه آوردن باشه چه ازدواج چه شغل چه هر چی...انسان های عاقل فرهنگ سازی میکنند،تبلیغ میکنند،آگاه سازی میکنند!زندگی شخصی با زندگی اجتماعی فرق میکنه...زندگی شخصی چیزیه که بین خودت و خانوادته و زندکی اجتماعی چیزیه که تو برای جامعه به اشتراک میذاری.پس انقدر نگید به خودم مربوطه به خودم مربوطه حتی طرز صحبت کردن شما توی خیابون به بقیه مربوطه...فقط انسان های بی تمدن جامعه رو برای خودشون میدونن یه انسان متمدن آرامش جامعه رو بهم نمیریزه.ریشه فلسفه اعتقادات از چهارچوب ها گرفته میشه یا حتی میشه به پوشش تشبیهش کرد...و یک انسان بی لباس عریان خطاب میشه نه پوشش متفاوت.کسی که به بد دهنی اعتقاد داره اعتقاد نیست بی اعتقادیه.پس هر اعتقادی قابل احترامه ولی بی اعتقادی ارزشی نداره پس پایبندی به بی اعتقادی طنزی بیش نیست.انتقادپذیر بودن خوبه ولی انتقاد یه انسان عاقل و بالغ رو میپذیرم.به نظر و رفتار انسان ها نگاه نکن نصفشون دلیل کارهاشون رو نمیدونن اگر میخوای راه درست رو بری دنبال حقیقت برو.