2777
2789
عنوان

درد سینه

143 بازدید | 12 پست

سلام خانم ها من ۱ ساله هی درد خفیف و مرموزی  تو سینه ی سمت چپم دارم ..  سینه ی سمت راستم درد نداره .. این درد ب زیر بغل و بعضی وقتا انگار ب دستم میزنه ‌‌ چندین بارم دکتر رفتم و  ۲ بار ب فاصله ۶ ماه ب ۶ ماه سونوگرافی دادم ..و گفتن چیزی نیست خداروشکر .. ولی این درده هی هست  .. قرص ویتانین e  و گل مغربی نوشتن برام .. میترسم نکنه چیزی باشه کسی اینطور بوده ؟ 

منم نزدیک به ۱۰ روزه اینجوری ایم گفتم شاید سرطان دارم .😢

تا به حال به کلمات وارونه دقت کرده اید؟"گنج"،"جنگ"میشود"درمان"،"نامرد"است و "کاخ"،"خاک"میشود ولی "دزد"همان"دزد"است"درد"همان"درد"است و "گرگ"همان"گرگ" آری نمیدانم چرا"من"،"نم"زده است و "یار"،"رای"عوض کرده است"راه"،گویی"هار"شده و "روز"به "زور"میگذرد "آشنا"راجز در"انشا" نمیبینی وچه "سرد"است این"درس"زندگی اینجاست که"مرگ"برایم خانه ای "گرم"میشود چرا که "درد"همان"درد"است یا صاحب الزمان دلم "آرامش"وارونه میخواد یعنی دلم "شما را" میخواهد.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بالغ بر دوازده ساله اینجوریم درد سمت راست سینم یه مدت شدت می گیره دوباره عادی میشه با هم زندگی می کن ...

واقعا؟ من چون فکر میکررم ک درد فقط ی طرفمه خطرناکه .. دکترم رفتین براش؟

میگن درد سینه خیلی نشون دهنده ی سرطان نیس

اخیش خدا خیرت بده .

تا به حال به کلمات وارونه دقت کرده اید؟"گنج"،"جنگ"میشود"درمان"،"نامرد"است و "کاخ"،"خاک"میشود ولی "دزد"همان"دزد"است"درد"همان"درد"است و "گرگ"همان"گرگ" آری نمیدانم چرا"من"،"نم"زده است و "یار"،"رای"عوض کرده است"راه"،گویی"هار"شده و "روز"به "زور"میگذرد "آشنا"راجز در"انشا" نمیبینی وچه "سرد"است این"درس"زندگی اینجاست که"مرگ"برایم خانه ای "گرم"میشود چرا که "درد"همان"درد"است یا صاحب الزمان دلم "آرامش"وارونه میخواد یعنی دلم "شما را" میخواهد.

میگن درد سینه خیلی نشون دهنده ی سرطان نیس

خیلی دکتر رفتم‌. همش ویتامین Eو قرص گل مغربی میدن آزمایش هورمون رفتم یه بار یه قرص هورمونی دادن خوردم دو تا دونه بود به فاصله ۱۴روز مصرف میشد اون یه ، یکسالی آرومم کرد هرسال سونو سینه میدم ولی دردش گاهی عذاب آوره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز