2777
2789

عزیزم ممکنه برای انگل باشه. ببین توی مدفوعت دون دونای سفید هست یانه یا مثلا کرمی چیزی

سلام این کاربری دست دونفره با دو شخصیت کاملا متفاوت پس لطفا جواب رو زیر همون پست بده فقط نه در پست های بعدی که ممکنه اونیکی کاربر زده باشه... اینکه ریپلای کنی دعوا کنی توهین کنی کاملا اجازشو داری. سرم درد میکنه برای کل کل و ادامه ی دعوا.(از طرف کاربر شماره یک)  باتشکر
عزیزم ممکنه برای انگل باشه. ببین توی مدفوعت دون دونای سفید هست یانه یا مثلا کرمی چیزی

وااای آره یه چیزای سفیدی هس،ولی من فک کردم برا شیافه

خدا مرگم حالا جیکار کنم خیلی میترسم😭😭😭

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وااای آره یه چیزای سفیدی هس،ولی من فک کردم برا شیافهخدا مرگم حالا جیکار کنم خیلی میترسم😭😭😭

بابا نترس چیزی نیست که. من صدبار گرفتم. برو داروخونه قرص ضدانگل بگیر. جویدنی هم هست قورت دادنی نیست. مزه کاکائو هم میده کوچیکه قهوه ایی رنگه. بگیر بجو بخور تمام

سلام این کاربری دست دونفره با دو شخصیت کاملا متفاوت پس لطفا جواب رو زیر همون پست بده فقط نه در پست های بعدی که ممکنه اونیکی کاربر زده باشه... اینکه ریپلای کنی دعوا کنی توهین کنی کاملا اجازشو داری. سرم درد میکنه برای کل کل و ادامه ی دعوا.(از طرف کاربر شماره یک)  باتشکر
بابا نترس چیزی نیست که. من صدبار گرفتم. برو داروخونه قرص ضدانگل بگیر. جویدنی هم هست قورت دادنی نیست. ...

خیلی ترسیدم برم دکتر بهتر نیس؟چون باردارم میترسم قرص بخورم

راستی فامیل منم حیدریه😅

خیلی ترسیدم برم دکتر بهتر نیس؟چون باردارم میترسم قرص بخورمراستی فامیل منم حیدریه😅

عه عزیزم اگر بارداری که حتما برو دکتر ولی قرص انگل چیز خاصی نیست چون حتی جویدنی هم هست. جز دسته قرص خاص یا درمانی اصلا حساب نمیشه ولی بازم برو بپرس اگر گفت مشکلی نداره بگیر بخور. قربونت بشم ولی من اسم و فامیلمو الکی زدم😗

سلام این کاربری دست دونفره با دو شخصیت کاملا متفاوت پس لطفا جواب رو زیر همون پست بده فقط نه در پست های بعدی که ممکنه اونیکی کاربر زده باشه... اینکه ریپلای کنی دعوا کنی توهین کنی کاملا اجازشو داری. سرم درد میکنه برای کل کل و ادامه ی دعوا.(از طرف کاربر شماره یک)  باتشکر
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز