2777
2789
عنوان

بارداری؟!!!!

113 بازدید | 12 پست

من چند سال پیش سر بچه اولم خواب امام رضا ع رو دیدم که بهم گفتن بهم بچه دادن .


بیدار شدم تست زدم همون موقع . دیدم بله باردارم و مثبته .

.............................


 ده خرداد امسال بود خواب دیدم امام رضا ع رو .


به وضوح به معنی حاجت دادن بود خوابم .


چون برای بچه دار شدن مشکل دارم .


بعد ده روز مونده به پریودم، سه روز لکه بینی داشتم . خفیف بود خیلی . و کمردرد . مهره آخر کمرم .


تموم شد اون .




یهو طلبیده شدم مشهد .


الان تو راه برگشت از مشهدم .تازه الان از امام رضا ع خدافظی کردم. 




دیروز موعد پریودم بود . ولی نشدم هنوز 




۹ ماهه پریودهام دقیق و منظمه سر وقتش میشم .




آخه من اصلا اقدام نداشتم که شک کنم به بارداری .


جلوگیری طبیعی دارم .




"نتونستم بی بی چک تهیه کنم بزنم "

زندگی ، با من سر ناسازگاری داشتی ...💔الحمدالله 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا دارم اخه دیگه کاری از کسی ساخته نیس .خودش باید دوباره بیاد ب خابت مطمئنت کنه

من دوبار سقط داشتم 

چند ماه پیش هم توی هفت ماهگی و با کلی زجر و بدبختی، دوقلوهامو سزلرین کردم و دو ساعت توی دستگاه و بودند و پر کشیدن پیش خدا ......

واقعا هم فقط خدا و ائمه باید مطمئنم کنن که اگر بچه ای هم باشه اینجوری نمیشه باز💔

زندگی ، با من سر ناسازگاری داشتی ...💔الحمدالله 
کاش این مسائل جای نگی ،وتودل خودتون بمونه، اینطورایمجورعنایتهامجددبراتون تکرارمیشه

پرسیدم از یک عالمی . 

گفتن خواب رو تعریف نکن .

خواب رو برای کسی تعریف نکردم ❤️ 

زندگی ، با من سر ناسازگاری داشتی ...💔الحمدالله 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز