2777
2789
عنوان

بیاین یه لحظه

215 بازدید | 29 پست

سلام. بچه ها تو محل کار. یه پسری بهم ابراز علاقه کرد. دو هفته دوست بودیم. هر روز پیام می داد. هی می گفت عشقم و خانومم و... دوستم داشت. نگاه‌ها خاص بود بهم. دل بستم. بعد دو هفته گفت حسم بهت عادیه و حس همکاری دارم. یعنی کات. یخ زدم. روز بعدش پرسیدم چرا؟ تو من چی دیدی؟ گفت ما فرق داریم با هم. اصلا ذهنم درگیره. ناراحتم. اون طبیعی رفتار می کنه الان. اصلا انگار نه انگار حسی بهم داشت. ولی من ناراحتم. چی کار باید کنم؟ چطوری کاری کنم برگرده؟ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وای ودف چطوری تو دو هفته دل بستی اخه داداش

 میذاشتی به _ماه گرد_ تون برسه بعدا

entp +پاره در راه علم + قطعا پزشک اینده!  I'm not a freak I just thaught it was carnival!  /8w7//نه ولی جدی دیدید اینجام بگید برو درس بخون، من کنکوریم دیگه،  یه ایل چشمشون به منه♡
وای ودف چطوری تو دو هفته دل بستی اخه داداش میذاشتی به _ماه گرد_ تون برسه بعدا

دو هفته دوست بودیم

قبلش چند ماه هی ابراز احساسات می کرد. به همه گفته بود دوستم داره. می گفت عشقم و...... خب آدم با این کلمه ها دل نمی بازه؟ گ

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792