2777
2789
عنوان

خیلی زشته نه؟

164 بازدید | 15 پست

من با ۲۰ سال سن دوتا از دندونام عصب کشیه آخری رو همین دو روز پیش کردم خیلی رویه اعتماد به نفسم تاثیر گذاشته به هر کی میگم تعجب میکنه میگه تو این سن خیلی عجیبه!!

اشتباه از ما بود،اشتباه از ما بود که خواب سرچشمه را در خیال پیاله می دیدیم✨☘️

عجیب نیس،چیش عجیبه؟

به امید خدا،خانم دکتر آینده هستم  تویی که امضامو خوندی،اگه برام دعا کنی قبول شم،خوشبخت و عاقبت بخیر شم،خدا دل خودمو خانواده مو پر از آرامش کنه،منم از خدا می خوام هیچ وقت رنگ غم نبینی،از خدا می خوام تویی رو که با قلب مهربونت دعام کردیو خوشبخت و عاقبت بخیر کنه،از خدا می خوام سفرت همیشه پر برکت و پر روزی باشه،انشاءالله که تنت همیشه سلامت باشه🤲آمین ای خدای جهانیان

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من ۱۸ سالمه ۸ ۷ تا عصب کشیه😐

دلم‌میسوزد‌وکاری‌ز‌دستم‌بر‌نمی‌آید.شبیه عکس پروفایلمم...   خدایا تروخدا باشه؟!...🥲                                                                           دعا کن آدم شم و بهت برگردم غلط کردم بی غمت   اگه سر کردم ، هر عشقی غیر عشق تورو اقا جون غلط کردم اصن اگه باور کردم....تورو جون رقیه زود منو پاکم کن نشد شرِ منو از سر دنیا کم کن.... یاثارالله مددی حسین اباعبدالله💔

نه اصلا زشت نیست  خیلیلا این جوری هستن خوب پیش میاد دیگه بعدش لزومی نداره در موردش یا کسی صحبت کنی

تیکر رسیدن به اهدافمه🤗 می خوام حال بد😖 افسردگی🤕 تنبلی😒 بی انگیزگی، بی اراده بودن، بی حال و حوصله بودن😵 رو بزارم کنار😄💪با توکل به خدا😍 و تمام تلاش خودم😇 انشالله که موفق میشم😊 شمام هر وقت چشمتون به امضام خورد واسم دعا کنید😘 قربونتون 💋 
وا ن چ ربطی داره منم اینجوری بودم روکش میگیری کسیم نمیفهمه لزومی نداره ب کسی بگی کلا

روکششون کنم حتما؟

اشتباه از ما بود،اشتباه از ما بود که خواب سرچشمه را در خیال پیاله می دیدیم✨☘️
نه دندونت به بقیه چه ربطی داره نظر میخوای. منم دندون هام زود خراب شد. پرش کن روکش بذار و به چیزای مه ...

اره باید دوتاشو روکش کنم

اشتباه از ما بود،اشتباه از ما بود که خواب سرچشمه را در خیال پیاله می دیدیم✨☘️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز