2777
2789
عنوان

یه دقیقه بیاین

84 بازدید | 14 پست

نمیدونم بخوابم انقدر دلم درد میکنه دیشبم نخوابیدم چون حالم بد بود مسموم شده بودم دیشب رفیقیم غذا بیرون سفارش داریم من خیلی پرخوری کردم شب وقتی اومدم خونه انقدر عطشم زیاد بود خیلی آب میخواستم ۲ تا پارچ آب رو تو ۵ دقیقه خوردم دلم باد کرده بود و صبحش وقتی بلند شدم از خواب خیلی معذرت میخوام اسهال و استفراغ داشتم انقدر حالم بد بود که رفتم دکتر و چند تا سرم و امپول نوشت الانم نمیتونم بخوابم بچه ها چکار کنم دل درد دارم

....

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کلیدینیوم سی برای معده ی عصبی و استرسی و رفلاکس معده

فاموتیدین برای معده درد و رفلاکس معده و احساس لقمه در گلو(بخاطر برگشت اسید معده)

دیمن هیدرینات برای دل پیچه و حالت تهوع و استفراغ


البته سر خود نخوری گلم برو دکتر باز اگه تا فردا بهتر نشدی

خب پس اگر تا فردا بهتر نشدی یه دکتر داخلی خوب هم بروسبزیجات هم توی غذاتون بود؟

نه گلم غدا بیرون رو خورده بودم مسموم شده ام اره باید این کار رو بکنم خوب نشدم یه دکتر خوب میرم

....
نه گلم غدا بیرون رو خورده بودم مسموم شده ام اره باید این کار رو بکنم خوب نشدم یه دکتر خوب میرم

عزیزم انشالله زود خوب میشی 

آخه من دور از جونتون یه بار فلافل با جعفری خوردم ۳ ۴روز می‌رفتم دکتر عمومی سرم و آمپول اینا میزدن هیچ فایده نداشت من همینطور درد می‌کشیدم و روده‌ام مثل سنگ سفت شده بود حتی سونوگرافی و...هم برام نوشتن😭آخر رفتم دکتر داخلی ۲تا قرص و یه آمپول بم داد مثل آب رو آتیش بود برام گفت از سبزی بوده

دلی که رحمه زخمه💔
عزیزم انشالله زود خوب میشی آخه من دور از جونتون یه بار فلافل با جعفری خوردم ۳ ۴روز می‌رفتم دکتر عموم ...

مرسی عزیزم خیلی ام واقعا من پرخوری کردم اینم شد نتیجه اش

....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز