من چند وقته عقد کردم هنوز چیزی نگرفتم رفتم برای خرید جهیزیه قیمتا افتضاح گرون بود اشکم در اومده بود اومدم خونه همش برای خودم برادارم گریه می کنم که تو این گرونی تکلیف ماهایی که پدرمون پول نداشته که حامی بشه چیه والا از ازدواجم پشیمون شدم با این رسم غلط