2789

اصلا تاثیری نداره 

من استفادش کردم 

چون تو دوران شیردهی بودم نشد قرص بخورم

ولی اصلا تاثیر نداشت الکی بود

ولی بعدش قرص لاغری خوردم خیلی عالی شدم

مخصوصا که سایز هم عالی کم کردم

خدایا شکرت برای کاهش وزن ۲۵ کیلویی و ممنونم ازت که بدون هیچ مشکلی تونستم به نتیجم برسم.خدایا شکرت برای وجود ۳ تا بچه هام..خدایا شکرت برای سلامتیمون.وزن اولیه ۹۵😮‍💨رسیدن به وزن ۸۸🫠و امروز ۱۴۰۳/۳/۱۷ شدم ۷۸😍و بازم کاهش وزن ۱۴۰۳/۴/۸ !دم ۷۵🫠. ۱۴۰۳/۴/۱۷ رسیدم به ۷۲😅۱۴۰۳/۴/۲۱ شدممممم ۷۰🤩🤩🤩🤩🤩هوراااااااا                من با قرص لاغری به کاهش وزن رسیدم. البته رقص  هم میکنم پیاده روی هم دارم.بتونم پلانک هم انجام میدم.نگین عوارض داره و فلان.اگه داشت الان من زنده نبودم.چون ۹ سال پیش هم خوردم.۷سال بعدشم زایمان هم کردم.همه آزمایشامم نرماله و عالی.نتیجمم گرفتم.قرصایی هم که گرفتم اصل بودو اصالتش تایید شد..یه خوبیشم این بود.چی از این بهتر.اینم از روند لاغری من                                                                                 توکلت علی الله...تا توکلم بر توست،مرا از خطرات چه باک!                                        وَقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِي مِنْ لَدُنْكَ سُلْطَانًا نَصِيرًا

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

 زهرا جان من اون پیام رو گذاشتم بعد خودم ناراحت شدم،اگر قانونی توی ایران زندگی میکنی ک کار ب حواشی نداشته باش، زندگی تو بکن،با هم وطن های منم حروبحث نکن،ان شاءالله خدا ب همه مون کمک کنه،من اومدم ازت عذر خواهی کنم💕🙏

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز