2789
عنوان

عاشق شدم...💔

233 بازدید | 14 پست

ی عشق یکطرفه 

ک اوایل اشنایی بدون اینکه بفهمم دوستش دارم ناراحتش کردم

کاربری مال یکی دیگه بود ، از تاریخ 1402/10/7 دست منه پس تاپیکای قبلی ربطی ب من ندارع..  

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

منم

خلی حس بدی دارع 

مخصوصا اینکه یکی جلو چشام میخواد مخشو بزنه و هر کار چندش اوری میکنه تا نظرشو جلب کنه 

دردم میگیره ک اون دختره از من جلوتره.... 

اما هیچ گوهی نمیتونم بخورم

کاربری مال یکی دیگه بود ، از تاریخ 1402/10/7 دست منه پس تاپیکای قبلی ربطی ب من ندارع..  
اگه زیر ۲۰ سالتهنگران نشو یادت میرهچندسال بعد میبینی اصلا زندگی توو یه باغ دیگه‌ست

۱۹ سالمه چند روز دیگ میشم ۲۰

کاربری مال یکی دیگه بود ، از تاریخ 1402/10/7 دست منه پس تاپیکای قبلی ربطی ب من ندارع..  
خلی حس بدی دارع مخصوصا اینکه یکی جلو چشام میخواد مخشو بزنه و هر کار چندش اوری میکنه تا نظرشو جلب کنه ...

ازقانون‌رهایی وجذب استفاده کن

قلبی که برداره چین وچروک ......میشه آدم وحشی تو دید عموم ........همه دردا از درک نشدن و تنها بودنه🙂💔🖤

تو امتحان کن

چطوریه میشه درخواس بدم‌تو خصوصی بگی بم؟!اگ ایرادی ندارع

کاربری مال یکی دیگه بود ، از تاریخ 1402/10/7 دست منه پس تاپیکای قبلی ربطی ب من ندارع..  
چطوریه میشه درخواس بدم‌تو خصوصی بگی بم؟!اگ ایرادی ندارع

همینجا میگم‌گلم 

رهاش کن از توی قلبت مغزت. پیگیر نباش خودتو مشتاق نشون نده به رفتارش به کارهاش کم کم اون جذب تو میشه 

قلبی که برداره چین وچروک ......میشه آدم وحشی تو دید عموم ........همه دردا از درک نشدن و تنها بودنه🙂💔🖤

شما جوونا چرا هیچی از رازای عشوه‌گری رو بلد نیستین؟ عزبزم بدست اوردن مردا کار اسونیه

خیلی ادم سرد و خشکیه و خیلیم جدی و زودجوشه 

و حساسه همینش باعث شد ازش خوشم بیاد

و اولش گند زدم و رسما بهش گفتم وحشی دیگ جوا پیامامم بزور میده...💔اونم درحد ی کلمه کوتاه ک زود خلاص ش از دستم چطوری عشوه گری کنم....

کاربری مال یکی دیگه بود ، از تاریخ 1402/10/7 دست منه پس تاپیکای قبلی ربطی ب من ندارع..  
همینجا میگم‌گلم رهاش کن از توی قلبت مغزت. پیگیر نباش خودتو مشتاق نشون نده به رفتارش به کارهاش کم کم ...

اهان باشه ممنون بابت کمکت

کاربری مال یکی دیگه بود ، از تاریخ 1402/10/7 دست منه پس تاپیکای قبلی ربطی ب من ندارع..  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792