من ۱۶ سالمه تو باشگا کمک مربی رقص هستم ۴ نفریم
مربیم ۳ تا کمک مربی
یکی از تولد های دوست مربیمه تولد دعوت کرده به نظرتون برم سناشون همه ۲۷ به بالاست
تو ویلاست مختلطع هم پسر هم دختر
عرق و قلیانم هست
برم یا نه چون نرفتم تاالان دوست ندارم هم برم بدم مباد ولی همشون مگن باید بیای کمکم کنید