2777
2789
عنوان

آقا پسره....

121 بازدید | 8 پست

اگه بیاد خواستگاری 

فکرکنید همدیگه رو نمیشناسین و سنتی

دفعه اول پسر با مادرش میاد اول مادر میاد میپسنده و بعد پسرش بیاد توخونه و ببینه شما رو بپسنده و همون دفعه اول هیچی نیارن

دفعه دوم پسر با پدرومادر بیاد

ولی بازم نه شیرینی بیاره نه گل 

چیکارمیکنید بهتون برمیخوره

چراباید دست خالی بیان؟ من خیلی ناراحت میشم شما چی؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خواستگاری اصلی هیچی نیورد؟

آره جلسه اول بعد مادرش اومده هیچی نیاورده تا اینجا اوکی هنوز ندیده بوده دختر رو

ولی دفعه‌ی بعدی چند روز بعد با مادر و پدر بیاد و پسندیده حتی حرف مهریه هم میزده ولی یه جعبه کوچیک شیرینی هم نیاورده یا یه شاخه گل میخواست خیالش راحت بشه از همه چی اول

راستش مربوط به چندسال پیش هست با اینکه شرایطش خوب بود حدودا از همه نظر به خاطر این حرکتش جواب رد دادیم بعضی وقتا میگم شاید خیلی موضوع مهمی نبود ولی فکر که میکنم میبینم خیلی حرکت بدی بود حق داشتم ناراحت بشم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792