2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من اومدم بخاطر ی سری مشکلاتک راهنمایی بخوام

که فهمیدم از این خبرا نیست

کاش چشمان مرا خاک کنید ... تا نبینم که چه تنها هستم...یک لحظه از انسان شدنم هست که ان رانمی توانم هرگز بدون وحشت بخاطر بیاورم، زمانی که برای اولین بار صدای تپش قلبم راشنیدم. این صدای دقیق، بلند و منظم، که توامان نوید مرگ و زندگی را میدهد با ترس و تشویشی غریب به شگفتم می اورد، انها همه جا ساعت نصب کرده اند. اما چطور می توانند چنین ساعتی با ثانیه شماری سریع که تمام ثانیه های زندگی را همراهی می کند ، در سینه شان حمل کنند.!

بیکاری بد بختی خوشی نا خوشی😂والا نظر خاصی ندارم 

من مجرمم جرمم اینه که دخترم:)))) کاربر مرد حق درخواست دوستی نداره وگرنه تعلیقه🥱 گاهی اوقات خیلی زود دیر میشود 🙌🏻 سعی می کنم انرژی مثبت بدم 🎈 جمله همیشگی دعام با خدای رنگین کمان هست ❤️💕🌈اگه خواستی بگو تا برای توام دعا کنم🎈

صرفا جهت رفع بیکاری گاهی هم پیش میاد سوال دارم 

میان تمام ازدست رفته هایم هنوز خودی دارم که سرسختانه پای من ایستاده.💫 تاپیکا ازیه تاریخی به قبل مربوط به دوست متاهلمه که یه مدت تعلیق بود🙃

شما لطف دارین اما منظور از تخلیه انرژی منفی چیست

ما انسانها دو نوع انرژی جذب و دفع میکنیم. مثبت و منفی 

انرژی مثبت مثل  گردش تفریح آهنگ‌ زیبا.  عبادت. و .....

اما انرژی منفی  مثل حال بدمون.  کینه. نفرت انتقام. حسادت و.....  افتاد 👎👎

ما به آزمون و خطا استادیم استتتتتتتاد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792