جک دو سیب داشت.
سیب کوچکتر را به برادر کوچکتر خود فارد داد.
فارد گفت: جک تو بیادبی!
جک پرسید: چرا؟
فارد پاسخ داد: چون تو سیب کوچکتر را به من دادی.
من مؤذب هستم، اگر من دو سیب داشته باشم، همیشه سیب بزرگتر را به تو میدهم و سیب کوچکتر را برای خودم برمیدارم.
جک جواب داد: پس چرا دلخوری؛ تو الآن سیب کوچکتر را داری، مگر نه؟“