عزیزدلم آروم باش صبورباش همه مشکل دارن همه
ی روزی واقعا کم میارن من حاضرم به جرات قسم
بخورم هرچی داستان زندگی بچه های سایتوتاحالا
خوندم بازم اندازه ی من ذجروظلم وستم ودردنکشیدن
من ازبدو تولدم تا چندماهع پیش هرچی که فکرشو
بکنی بسرم اومده بیکسی یتیمی مریضی ................
ولی تموم شدن شمام اروم باش این روزامیگذره