بخاطر خواهر برادراتون حرص نخورید ۲تا تاپیک دیدم بخدا ارزششو ندارن
خودم ی خواهر دارم انقدر حرص خوردم براش ک ۱ساله وسواس فکری ونشخوار فکری گرفتم از بس مشکلاتشو با آب وتاپ بهم میگفتم منم نصیحتش میکردم ب قصد کمک
آخرم پولی ک بهش قرض دادم خورد با شوهرش دست بیکی شد ی آبم روش بعد زنگ زد ب بابام منو بابامو ب جون هم انداخت
الان از خواهر شوهرومادرشدهرش ک غیبتشو میکرد بااونا میره تفریح درصورتی ک ی زنک ب من نمیزنه ومن شدم آدم بده
بخداهیچ کس وهیچ چیز ارزش از دست دادن آرامش وعزت نفستونو نداره