سلام
ما توی فامیلمون یه دختر داریم که از ته دل میخوام بکشمش
واقعا دختر بیشعوری هستش
حالا اگه بخوایم از گه کاری های گذشته ی اون عبور بکنیم
اینو باید بگم که ازم دزدی کرده
بعد وقتی که نزدیک وسایلش میشم میگه دست نزن
میخوام بزنم توی صورتش
آخه بیشعور تو بدون اجازه وسیله ی منو برداشتی
اصلا بیخیال کار عنی خودش بشیم
مامانش هم خبر داشته
و مامانش هم سعی میکرده بپیچونه منو
الانم قراره با اونا دو سه هفته بریم مسافرت
الان بگید من باید چه غلطی کنم؟؟؟؟؟؟
واگعی به کمکتون نیاز دارم
(متاسفانه نمیشه نرم مسافرت)
😡😡