2777
2789
عنوان

حس شیشم

| مشاهده متن کامل بحث + 227 بازدید | 49 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بازم ممنون به خاطر انرژی مثبتت 

خواهش میکنم عزیزم

آقایون درخواست دوستی ندن ....تو نسلی ب دنیا اومدیم ک هیچ درکی توش نیس پسر از 15سالگی کار میکنه 18سالگی ب اجبار دو سال خفت و خاری میکشه میره سربازی تا 25سالگی باز کار میکنه ک بتونه ی پولی داشته باشه ک فردا ازدواج کرد پیش خانومش سربلند باشه دختر ۱۵ساله ب فکر خودکشیه تو خانواده درک نمیشه از طرف عشقش دلش میشکنه رفیقاش ترکش میکنن فشار روحی و عصبی داغونش میکنن بعد ک حرف میوفته میگن شما دهه هشتادی ها چتونع زندگی آرومی دارین این بود زندگی اروممون؟😅💔کاش یکم درک میکردین🖤
فداتشم عشقی😘 جالبیش اینجاست یکی دیگه هم تو ی تاپیکی گفته بود هفته دیگه🙄😂

قربونت🩷

واقعا چه جالب 

آقایون درخواست دوستی ندن ....تو نسلی ب دنیا اومدیم ک هیچ درکی توش نیس پسر از 15سالگی کار میکنه 18سالگی ب اجبار دو سال خفت و خاری میکشه میره سربازی تا 25سالگی باز کار میکنه ک بتونه ی پولی داشته باشه ک فردا ازدواج کرد پیش خانومش سربلند باشه دختر ۱۵ساله ب فکر خودکشیه تو خانواده درک نمیشه از طرف عشقش دلش میشکنه رفیقاش ترکش میکنن فشار روحی و عصبی داغونش میکنن بعد ک حرف میوفته میگن شما دهه هشتادی ها چتونع زندگی آرومی دارین این بود زندگی اروممون؟😅💔کاش یکم درک میکردین🖤
فداتشم عشقی😘 جالبیش اینجاست یکی دیگه هم تو ی تاپیکی گفته بود هفته دیگه🙄😂

من بلد نیستم تگ کنم میتونین مامان عدس پلو رو با چکاوک زرد تگ کنین

صبر اوج احترام به حکمت خداست 
ممنونم بنظر شما الان حسش به من چطوره؟ باهاش تو رابطه میرم؟

دوست دارع ولی دلش شکسته فک کنم

شاید

آقایون درخواست دوستی ندن ....تو نسلی ب دنیا اومدیم ک هیچ درکی توش نیس پسر از 15سالگی کار میکنه 18سالگی ب اجبار دو سال خفت و خاری میکشه میره سربازی تا 25سالگی باز کار میکنه ک بتونه ی پولی داشته باشه ک فردا ازدواج کرد پیش خانومش سربلند باشه دختر ۱۵ساله ب فکر خودکشیه تو خانواده درک نمیشه از طرف عشقش دلش میشکنه رفیقاش ترکش میکنن فشار روحی و عصبی داغونش میکنن بعد ک حرف میوفته میگن شما دهه هشتادی ها چتونع زندگی آرومی دارین این بود زندگی اروممون؟😅💔کاش یکم درک میکردین🖤
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز