تاپیک قبلیم عکس گذاشتمبخاطر اینکه ممنوع نباشه نوشتم عکس نامزدمه ولی طرف پارتنرم بود
خیلیا لطف داشتن نظر دادن و از تاپیک رفتن❤️
بعضی از کارگاه ها شروع کردن گفتن خودتو میزنی به اون راه که دوباره نزاری و ...
یه سری هم گفتن دماغش عمله من گفتم نیست حالا کارگاه های سایت شروع کردن داستان جدید رو میگن پسره الکی گفته عملی نیست😑😑اولا که دماغ عملی اصلا بد نیست
دوما که من ایشون رو از نزدیک دیدم و عرض کردم که دماغش عمل نیست سوما که چرا تو هر تاپیکی ب جای اینکه نظر بدین راجع به قیافه یا هر چی شروع میکنید داستان الکی میسازید و قضاوت میکنین؟؟
واقعا متاسفم برای تک تک اونایی که قضاوت و توهین کردن
یکی هم گفتم عکس رو قبلا دیدم
(خودم بیشتر از ۲۰ بار عکس پسره رو گذاشته بودم)
بعضی گفتن اره سرکاریه و ...
خواستم بگم حرفاتون تو زندگی من نه ارزشی داره نه تأثیری ولی واقعا شخصیت زشت خودتونو نمایان میکنه که عادت دارید تو زندگی همه سرک بکشید .
*بازم ممنونم از کاربر های محترمی که دور از هر قضاوت و دروغ و توهینی فقط راهنمایی میکنن یا نظرشون رو میدن🦋❤️❤️