2789
عنوان

کاربر....

| مشاهده متن کامل بحث + 607 بازدید | 88 پست
حداقل ۲۰ گیگ نت رایگان داخلی رو بزن

چجوری بگو

  هر آدمی با کاراش لیاقَتِشو فَریاد میزَنِه..!️ خدای حس شیشماااااا👻 درخواست=ردشدن.                                                         * امضامودیدی برای عاقبت بخیری خودموخانوادم دعاکن*.   موافق نیستی ریپلای نکن باتچکر🙏😎

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آهنگ بگیر 

آهنگ چی 

  هر آدمی با کاراش لیاقَتِشو فَریاد میزَنِه..!️ خدای حس شیشماااااا👻 درخواست=ردشدن.                                                         * امضامودیدی برای عاقبت بخیری خودموخانوادم دعاکن*.   موافق نیستی ریپلای نکن باتچکر🙏😎
سر خوردن و نخوردن دعوا شد والا 😂😂😂

یه لحظه خودم بیرون تصور کردم بستنی قیفی رو از ته لیس میزدم تا بالا 

یه پسره مات مبهوت نگاه می‌کرد حالا فهمیدم چرا نگاهش شعر معروف میگفت نشسته ام ب در نگاه می کنم....😅😅😅😅😅😅😅

 هرچی تاپیک خاله زنکی بیخوده روزا زده میشه هرچی تاپیک باحاله شبا که خوابم😕

موافقم 🤣🤣

به نام خدای رنگین کمان ...🖤 مگه میره بیرون از سرم صدا ........ 🖤 تو اگر دغدغه ات مردم شام و یمن است دل من پیش غریبیست که نامش وطن است

والا چی بگم ادم تو کارشون میمونه..

معمولا شبا اینجورتاپیکا هس

  هر آدمی با کاراش لیاقَتِشو فَریاد میزَنِه..!️ خدای حس شیشماااااا👻 درخواست=ردشدن.                                                         * امضامودیدی برای عاقبت بخیری خودموخانوادم دعاکن*.   موافق نیستی ریپلای نکن باتچکر🙏😎
یه لحظه خودم بیرون تصور کردم بستنی قیفی رو از ته لیس میزدم تا بالا  یه پسره مات مبهوت نگاه می‌ ...

خاک تو سرشون ، واقعا دیگه بستنی ام نمیشه خورد 😂💔

به نام خدای رنگین کمان ...🖤 مگه میره بیرون از سرم صدا ........ 🖤 تو اگر دغدغه ات مردم شام و یمن است دل من پیش غریبیست که نامش وطن است

گرفتم دمت گرمممم♥️♥️♥️♥️♥️

  هر آدمی با کاراش لیاقَتِشو فَریاد میزَنِه..!️ خدای حس شیشماااااا👻 درخواست=ردشدن.                                                         * امضامودیدی برای عاقبت بخیری خودموخانوادم دعاکن*.   موافق نیستی ریپلای نکن باتچکر🙏😎
خاک تو سرشون ، واقعا دیگه بستنی ام نمیشه خورد 😂💔

وایییی گشنم شددد😂

  هر آدمی با کاراش لیاقَتِشو فَریاد میزَنِه..!️ خدای حس شیشماااااا👻 درخواست=ردشدن.                                                         * امضامودیدی برای عاقبت بخیری خودموخانوادم دعاکن*.   موافق نیستی ریپلای نکن باتچکر🙏😎
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792