2777
2789

خیر 

من خودم ف، ال میگیرم 

ولی برا سرگرمی 

اعتقااااد انچنانی ندارم 

چون همش میگم خدا بخاد میشه 

کل عالم و اادم بیان بگن تو به فلانی نمیرسه 

ولی من از خدا بخوامش خدا بهم میده 

بهای سنگینی دادم تا فهمیدم ، ‌‌‌‌‌کسی رو که قصد ماندن ندارد ، باید راهی کرد . 🥺💔

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اعتقاد ندارم ولی خیلی تو فازش بودم یه مدت 😂

اگه داری اینو میخونی؛ میخوام بهت بگم که هیچوقت نباید امیدت و از دست بدی، توی لحظه ای که فکر میکنی به تهش رسیدی و دیگه نمیتونی ادامه بدی خدا برات یه معجزه میفرسته🌱 پس لطفا ادامه بده... چون تو قطعا میتونی به خواسته هات برسی به قول الهه ی قمشه ای: «آرزو دلیل بر استعداده؛ اگه استعدادشو نداشتی یا قرار بود بهش نرسی خدا هیچوقت تو سرت نمیداختش🦋»اینو یاد بگیر که تو با توهین نمیتونی اعتقاد کسی رو عوض کنی پس احترام خودت رو نگه دار😇

من چند بار گرفتم چند تا چیزو درست گفتم و برام اتفاق افتاد. 

کف بینی و طالع بینی رو اعتقاد دارم ولی نود درصد شون شیاد هستن

شیواتونم 🤗قشنگای من کیست تخمدان و تنبلی تخمدان دارم 😢💔🥺لطفاً اگه چیزی راجب درمانش میدونید بهم کمک کنید 🤕❤️ قرص های هورمونی اصلا دلم نمی‌خواد  مصرف کنم 👀🐣

من یه بار از سرگرمی‌گرفتم ۸۰ درصدو درست گفت حتی مرگ پدربزرگمو که گفت یک اقای مسنی دوماه بعد به ارامش میرسن

من پدربزرگم سالم بود واصلا شکی نداشتم تو فوتش ولی شاید باورت نشه دوماه بعدش پدربزرگم فوت کرد 😑

لطفا برای سلامتی خودتون و عزیزانتون من و خانواده ام صلوات بفرستید🥰
عزیز برا منم میگیری؟محمد حسش بهم چیه 

نه عزیزم من بلد نیستم که پول میدم بقیه میگیرن 

بقیه فا،لم و میگیرن 😃😅

بهای سنگینی دادم تا فهمیدم ، ‌‌‌‌‌کسی رو که قصد ماندن ندارد ، باید راهی کرد . 🥺💔
خیر  من خودم ف، ال میگیرم  ولی برا سرگرمی  اعتقااااد انچنانی ندارم  چون همش ...

موافقم باهت فقط میخواستم ببینم کسی واقا دلیلی داره قول داشته باشه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792