shike مدیر عضویت: 1402/08/24 تعداد پست: 12021 عنوان حس ششم | مشاهده متن کامل بحث + 646 بازدید | 130 پست کسی هس؟ سوال دارم جز اسی کسی منو ریپ نزنه 1403/03/23 | 22:46 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
۳۳۱۱۳۳aland عضویت: 1403/01/04 تعداد پست: 4441 یعنی چی هم اره هم نه؟یعنی مثلا مثل دیابت همیشه باهاشه باید مدارا کنه؟؟؟دیابت نداره مثال زدم تا آخر عمرش باهاش دیت وپنجه نرم میکنه خوب بشو نیست ...حالا مشکلش چی بود درست گفتم؟
تتوووووماررلل عضویت: 1401/06/03 تعداد پست: 675 تا آخر عمرش باهاش دیت وپنجه نرم میکنه خوب بشو نیست ...حالا مشکلش چی بود درست گفتم؟ امسال رشته ای که بخوام رو میارم
shike مدیر استارتر عضویت: 1402/08/24 تعداد پست: 12021 تا آخر عمرش باهاش دیت وپنجه نرم میکنه خوب بشو نیست ...حالا مشکلش چی بود درست گفتم؟ عزیزمنظرت در مورد کنکور تیرماهم چیه ؟ پزشکی میارم یا دندون جز اسی کسی منو ریپ نزنه
دخترشهریوریr عضویت: 1400/08/13 تعداد پست: 16859 بپرس عزیزم ،من کراشم تو اینستا کمکم کرد جواب سوالی رو داداینم بگم خودش اول انگار کراش زد نخواست من بفهمم،،من گفتم ممنونتم چه طوری جبران کنم،اومدم پیشتونپس سونو رو بنویسین،ای کاش زودتر میپرسیدمنخواستم مزاحم بشم،،چرا سین کرد چیزی نگفت!!یه خواهش میکنم نگفت
مبارز۵۹ عضویت: 1402/11/07 تعداد پست: 29076 تا آخر عمرش باهاش دیت وپنجه نرم میکنه خوب بشو نیست ...حالا مشکلش چی بود درست گفتم؟ وا اینکه ناامیدانه است.مشکلش اینه یکم ضعف داره دکترش گفت چیزیش نیست که😐
helsaovahid عضویت: 1398/09/10 تعداد پست: 851 تا آخر عمرش باهاش دیت وپنجه نرم میکنه خوب بشو نیست ...حالا مشکلش چی بود درست گفتم؟ کی بچه دار میشم جنسیتش چیه 💖به معجزه ی خدا ایمان دارم ومیدونم شاید دیر اما بهترین هدیه رو بهم میده💖
۳۳۱۱۳۳aland عضویت: 1403/01/04 تعداد پست: 4441 وا اینکه ناامیدانه است.مشکلش اینه یکم ضعف داره دکترش گفت چیزیش نیست که😐 سونوگرافی کبد داده ؟